اخرین قیمت انزروت در سال 99

اخرین قیمت انزروت در سال 99

اخرین قیمت انزروت در سال 99 با توجه به نوع و کیفیت این محصول تعیین می شود . بازرگانی سان رایز یکی از مراکز ارائه اخرین قیمت انزروت در سال 99 و فروش عمده انزروت با بهترین قیمت می باشد .

صمغ انزروت :

محصول گیاهی انزروت نوعی صمغ می باشد که صمغ درختی شبیه به درخت مورد است. این درخت دارای خارهای زیاد است و ارتفاع آن به دو متر می رسد. صمغی که از این درخت به دست می آید به رنگ سرخ، سفید و زرد و طعم آن تلخ و شیرین است.

نام های دیگر آن:

عنزروت، کحل فارسی، کحل کرمانی، کنجده، کنجیده، کنجده سرخ، کدرو، کحل، کنچه، گنجنه، گنجینه، کحل فارسی، گالبانوم، گالبانه، اکروهک، زنجروا، صرفولا، کنجده سفید یا زرد روشن می باشد .

اخرین قیمت انزروت در سال 99

انزروت معمولا در کجا کشت می شود ؟

صمغ انزروت بیشتر در نواحی گرم کشور بعمل می آید از این رو خرید و فروش انزروت در شهرهای جنوبی کشور دارای جایگاه ویژه اقتصادی می باشد، در نتیجه اخرین قیمت انزروت در سال 99 نیز در این شهرها و مناطق می تواند از ثبات و صرفه بهتری برخوردار باشد..

صادرات عمده انزروت در سال 99 توانسته است در اقتصاد مناطق برداشت این محصول  نقش مثبتی داشته باشد. از آنجا که قیمت صادراتی صمغ انزروت نسبت به قیمت خرید و فروش آن در داخل کشور گرانتر است بلحاظ سودآوری و ارزآوری و صرفه اقتصادی ، صادرات انزوت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خصوصیات گیاه انزروت:

برگ آن شبیه برگ مورد و کندر است و دارای صمغی است که بهترین نوع صمغ آن سفیدرنگ و تازه است که ترد و طعم تلخ مخلوط با کمی شیرینی دارد. این گیاه معمولاً در اخر زمستان و فصل بهار به گل می‌نشیند و گل‌های آن مانند بادکنک است و به رنگ صورتی و سفید هستند.

خواص انزروت:

  1. طبع آن گرم و خشك است.
  2. ملين مي‌باشد.
  3. براي درمان بلغم انزروت را با هليله سياه و سكنجبين ميل كنيد.
  4. درد مفاصل و سياتيك نيم گرم از آن ميل شود.
  5. براي كمردرد مفيد مي‌باشد.
  6. براي انزال زودرس با كُندر ميل شود.
  7. براي گرفتگي عروق مفيد است..

اخرین قیمت انزروت در سال 99

نگهداری انزروت چگونه است؟

انزروت را مانند هر ادویه دیگری در جای خشک و خنک (ترجیحا در یخچال) نگه دارید. مطمئن باشید تا درب ظرف نگهداری انزروت محکم است و هیچ گونه رطوبتی به داخل آن نفوذ نمی کند. در بهترین شرایط نگه داری می توانید انزروت را 3 ماه در طرف دربسته نگه دارید.

برای خرید و فروش عمده انزروت و اطلاع از اخرین قیمت انزروت در سال 99 با مدیر فروش ما اقای محمد مهدی صدیقی در تماس باشید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.