خرید کتیرا پنبه ای به روش آنلاین

خرید کتیرا پنبه ای به روش آنلاین

خرید کتیرا پنبه ای به روش آنلاین در بازرگانی سان رایز که یکی از شرکتهای با تجربه در امر خرید و فروش انواع کتیرا در سطح کشور بویژه شهر اصفهان و دیگر شهرها می باشد به عواملی  متعددی چون میزان برداشت ، میزان بارندگی در شهر های تولید کننده کتیرا ، میزان پوشش گیاهی هرمنطقه و نهایتا مقدار تقاضای مصرف کننده و  فروش و صادرات کتیرا به خارج از کشور دارد.

خرید کتیرا پنبه ای به روش آنلاین

قیمت هر کیلو کتیرا پنبه ای توسط بازرگانی سان رایز ،  دارای بالاترین کیفیت و  مناسب ترین قیمت چند است ؟

کتیرا پنبه ای که یکی از بهترین کتیراهای استحصال شده از مراتع شهرها و روستاهای کشورمان می باشد ، با توجه به میزان واسکوزیته و مقدار صمغیت آن تعیین ارزش می شود و از جمله گیاهان بومی ایران است که دارای مشتریان و طرفداران بسیار زیادی است .

نوع پنبه ای کتیرا که درحقیقت حاصل ترشحات صمغ برخی از گونه های خاص گَوَن است، و روش بهره برداری آن چندان ساده نیست و نیز با توجه به این موضوع که میزان برداشت این نوع کتیرا محدود می باشد  قیمت خرید این نوع کتیرا ( کتیرا پنبه ای) بالاتر از گونه های دیگر کتیرا تعیین می گردد .

سان رایز، با تجربه طولانی مدت ، سالها  در زمینه خرید و فروش کتیرا پنبه ای بصورت آنلاین . اینترنتی و سایر کتیراهای دیگر فعال است، که با فرآوری و عرضه این گیاه در داخل و خارج از کشور، قیمت انواع کتیرا را بویژه قیمت کتیرا پنبه ای را با مطلوب ترین کیفیت قابل ارائه ، در اختیار خریداران کتیرا و مشتریان قرار می دهد.

در حالت کلی کتیرا ، دارای نوع قهوه ای رنگ ، زرد رنگ و سفید رنگ است ، که این موضوع  علاوه بر فاکتورهای شمرده شده در بالا ، خود یکی از عوامل تعیین قیمت خرید می باشد  .فاکتور دیگری که در، قیمت خرید کتیرا تاثیر گذار است ؛ نوع کتیرا است که در گونه های مختلف مانند نواری ، پنبه ای، میخی و … عرضه می شود .

فاکتورهایی مانند رنگ کتیرا، و نوع کتیرا ، نقش زیادی در تعیین قیمت خرید ایفا می کنند

خرید کتیرا پنبه ای به روش آنلاین در ایران توسط شرکت سان رایز :

همانگونه که عنوان گردید فاکتورهایی مانند رنگ کتیرا، و نوع کتیرا ، نقش زیادی در تعیین قیمت خرید کتیرا ایفا می کنند. ما در بازرگانی سان رایز، متعهدیم که با توجه به نوع نیاز و انتخاب شما، به صورت آنلاین و اینترنتی، انواع کتیرا را با مناسب ترین قیمت خرید کتیرا ، خدمت شما مخاطبان و مشتریان عزیز عرضه نماییم ..

سان رایز  امکان خرید آنلاین کتیرا و دیگر گیاهان داروئی را با به صرفه ترین خرید کتیرا پنبه ای به روش آنلاین، بر بستر اینترنت برایتان فراهم می آورد ، بدون آنکه نیاز به حضور فیزیکی شما در این شرکت وجود داشته باشد و این خود یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت این شرکت است  چرا که از دورترین نقاط کشور هم به راحتی می توانید ، انواع کتیرا با کیفیت بسیار بالا و مناسب ترین قیمت خرید را در دسترس داشته باشید.

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.