فروش و صادرات انواع کتیرا به قیمت روز در سال 99

فروش و صادرات انواع کتیرا به قیمت روز در سال 99 :

فروش و صادرات انواع کتیرا به قیمت روز در سال 99  با توجه به مصرف قابل توجه این صمغ با ارزش در جهان ، بویژه مصرف داروئی این صمغ از ارزش بالائی برخوردار است . بد نیست بدانیم که گیاه گون به دو صورت بوته‌ای و علفی دیده می‌شود، این گیاه برای مناطق خشک، مناطق بیابانی و کویری مناسب است و دارای بوی تند سلنیوم می‌باشد.

گون از علف‌های هرز مناطق کویری و زمین‌های بایر و مزارع نیشکر و چغند قند محسوب می‌شود، همچنین بسیاری از گون‌ها سمی بوده و باعث مسمومیت گاوها، گوسفندان و اسب‌ها می‌شوند. گونه دارویی گون گل‌هایی به رنگ صورتی، قرمز، آبی، بنفش و یا سفید دارد. پاکسازی کبد یکی از خواص کتیرا است.

در بازرگانی سان رایز فروش و صادرات انواع کتیرا به قیمت روز در سال 99 در بازار ایران و سایر بازارهای خارجی بصورت تخصصی و حرفه ای صورت می گیرد.

تامین کتیرا و صادرات عمده صمغ کتیرا با قیمت روز و با کیفیت مناسب به شمار زیادی از کشورهای همسایه در اولویت کاری این مجموعه می باشد .

فروش و صادرات انواع کتیرا به قیمت روز در سال 99

نحوه برداشت صمغ کتیرا :

کتيرا صمغي است که به صورت طبيعي و يا در اثر شکاف داد ن يقه، ساقه و ريشه گونه هايي از گون بدست مي آيد. کتيرا يکي از مهم ترين محصولات فرعي مراتع کشور محسوب مي شود و مصارف غذائی ، صنعتي و دارويي فراواني دارد. به منظور بررسي اثر دفعات و نحوه تيغ زني در زمان هاي مختلف بر ميزان بهره برداران بیست و یک روز پس از برش به جمع آوری کتیرا می پردازند و این عمل را مجدداً تکرار می کنند.

جهت خرید و فروش و صادرات انواع کتیرا به قیمت روز در سال 99 و بصورت عمده البته با کیفیت بالای این صمغ گیاهی می توانید با مدیر فروش مجموعه ما آقای مهدی صدیقی حاج یوسف در تماس باشید.

صمغ کتیرا بلحاظ خاصیت به دسته های کتیرا صنعتی ، کتیرا خوراکی  و کتیرا داروئی و به لحاظ ظاهر و بازار تجارت به دو نوع مفتولی و خرمنی دسته بندی  می شود.

خواص کتیرا:

کتیرا برای درمان عفونت دندان و لثه مورد استفاده قرار می‌گیرد

موارد استفاده از  صمغ کتیرا در صنعت داروسازی :

از کتیرا در فرآورده‌های سرماخوردگی به عنوان نرم کننده و ضد سرفه استفاده می‌شود

مواد تشکیل دهنده صمغ کتیرا یکی از بهترین تقویت کننده ها و مواد شوینده موی سر است، همچنین کتیرا برای حالت دادن و نرم کردن موی سر بسیار مفید می‌باشد.

هشدار در میزان مصرف صمغ کتیرا :

علی‌رغم گسترده بودن خواص گون و عوارض جانبی کم این گیاه، مانند سایر گیاهان داروئی مصرف بیش از حد صمغ کتیرا باعث آسیب رساندن به سیستم ایمنی بدن می‌شود.

زنان باردار و افرادی که دارای بیماری لوپوس و یا سایر بیماری‌های خود ایمنی هستند، بایستی از مصرف گون خودداری نمایند.

قابل ذکر است که عسل گون هیچ کدام از عوارض بالا را ندارد، زیرا توسط زنبور عسل فقط شهد آن برداشت شده است و طی تحولاتی که در بدن زنبور عسل به وجود می‌آید عوارضی که مصرف گیاه خالص می‌تواند داشته باشد را عسل گون نخواهد داشت.

برداشت کتیرا در سطح 100هکتار از منابع طبیعی استان اصفهان از اول تیرماه آغاز می شود.

این گیاه به دلیل تراکم و ویژگی‌های رویشی نقش مؤثری در حفاظت خاک از فرسایش‌های بادی و آبی به ویژه بارندگی در شیب‌ها و خاک‌های سبک دارد،

برداشت این محصول با توجه به شرایط مناسب رویش و به دنبال بازدید کارشناسان مرتع از گون‌زارهای هر شهرستان، با صدور مجوز بهره‌برداری انجام می‌شود.

فروش و صادرات انواع کتیرا به قیمت روز در سال 99

طرز تهیه ژل کتیرا برای موی سر

مقداری کتیرا را درون شیشه ای درب دار ریخته و کمی آب جوش روی آن می ریزید. بعد در شیشه را بسته و به مدتی که مایع سرد شود منتظر می مانیم. می توانیم کتیرا را درون همان آب که سرد شده له کنیم و مایع غلیظ تری داشته باشیم.

در پایان یادآور می شود از آنجا که خرید و فروش و صادرات انواع کتیرا به قیمت روز بویژه در سال 99 و در نهایت با شرایط موجود مبادلات این محصول شایسته است در خرید و فروش صمغ کتیرا نهایت دقت را بکار بندید و با خبرگان و آگاهان این تجارت مهم در تماس باشید .

جهت خرید ، فروش و صادرات انواع کتیرا به قیمت روز در سال 99 با ما در تماس باشید .

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.