قیمت روز انواع مویز ازبک در بازار

قیمت روز انواع مویز ازبک در بازار

مویز چیست ؟ و چگونه تهیه می شود ؟

به حبه‌های درشت خشک شده انگور سیاه مویز می گویند.

بازرگانی سان رایز مرکز خرید و فروش مویز بی هسته مرغوب به قیمت روز مدت مدیدی است که باتوجه به تلاطم فعلی بازار واردات این محصول در این روزها ، علیرغم اینکه تهیه این محصول کار سهلی به نظر نمی رسد و نوسانات و افزایش قیمت این محصول با ارزش و با خواص ناشی از همین تلاطمها می باشد توانسته است در تامین این محصول برای خریداران و مشتریان خود موفق باشد.

هر چند که قیمت روز انواع مویز ازبک در بازار ناشی از تغییر لحظه به لحظه نرخ ارز و کاهش میزان واردات روند صعودی به خود گرفته است اما همچنان بازار خرید و فروش این محصول مملو از مشتری است .

فواید درمانی و انرژیک استفاده و مصرف این محصول در تعیین قیمت روز انواع مویز ازبک در بازار نیز از فاکتورهای تاثیرگذار قیمت این میوه خشک خوشمزه می باشد .

  • خواص مویز و استفاده از آن :

غالبا خوردن مویز بی هسته مرغوب باعث کاهش غلظت خون می شود . ، پس از مصرف مویز بطور مداوم و روزانه در اثر انبساط رگهای خونی ، خون می تواند با سرعت بیشتری در بدن جریان یافته و در نتیجه مانع انباشته شدن پلاکت های خون روی هم می شود و از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری بعمل می آید.

جالب است که علیرغم تصور خیلی ها کالری مویز بی هسته بر اثر خشک شدن بیشتر میشود. مویز دارای ویتامین هایی مثل ویتامین A و B و E می باشد.

از مشهود ترین و معروفترین خواص مصرف مویز جلوگیری از بروز و پیشروی بیماری آلزایمر در انسانها می باشد .

به کسانی که خود را در معرض اینگونه بیماری می بینند توصیه می شود که روزانه تعدادی از این میوه خشک را مصرف نمایند .

 برای از اطلاع از قیمت روز انواع مویز ازبک در بازار  به کجا مراجعه کنیم :

خرید و فروش عمده و جزئی مویز بدون هسته بویژه از نوع وارداتی آن را به مجموعه ما بسپارید هرچند که این روزها این محصول در بازار داخلی کشور ما نوسانات بسیاری را تجربه کرده است ولی ما می توانیم با ارتباط با منابع تامین کننده معتبر و واردکنندگان بزرگ این محصول در داخل و خارج از کشورکه نزدیک به منابع تولید کننده این محصول می باشند ضمن تامین مویز با کیفیت در هنگام قطعی شدن خریدتان قیمتهای مناسبی را پیشنهاد دهیم  .

  • شهر ها و کشورهای تولیدکننده مویز :

علاوه بر تولید کشمش و نهایتا فرآوری آن به مویز در کشور خودمان بعضی از کشورهای آسیایی و نزدیک به ما از جمله ترکیه ، افغانستان و ازبکستان در این امر نیز فعالیت بسیطی دارند .

از مرغوبترین نوع مویز بدون هسته در بازار تهران می توان به مویزی درشت و سیاه که مویز ازبک نامیده می شود یاد کرد .از این رو قیمت روز انواع مویز ازبک در بازار ایران نیز همچون سالهای گذشته نسبت به سایر محصولات مشابه و رقیب از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

این نوع مویز از نوعی نژاد انگوری که کشمش مویز ازبک بی هسته از آن حاصل می گردد رقم بلک سیدلس نامیده می شود ،کیفیت بسیار مرغوبی دارد و بالا ترین درصد از خرید و فروش مویز در بازار ایران را به خود اختصاص داده است .

  • درجه بندی انواع مویز:

همچون گذشته قیمت روز انواع مویز ازبک در بازار داخلی و سایر بازارها بنا به نوع و سایز انگوری که مویز از آن حاصل می گردد با محصولات رقیب خود دارای اختلاف و بلحاظ کیفی نیز از درجه بندی یا همان سورت های متنوع برخوردار می باشد.

از تازگی محصول که شرط اول کیفیت و خوشمزگی آن می باشد که بگذریم ، بالطبع هر چه حبه های مویز بعد از فرآوری درشت تر و نرم تر باشند از محبوبیت و مرغوبیت بالاتری در بین خریداران برخوردار خواهند بود.

درشتی در سایز،تمییزی مجصول در پایان امر برداشت و نرمی و میزان شیرینی محصول می تواند مبنای قیمت روز انواع مویز ازبک در بازار ایران در سال 99 باشد .

مرکز تجاری سان رایز می تواند مرجعی مطمئن برای بررسی قیمت روز انواع مویز ازبک در بازار تهران و سایر بازار های داخلی خریدار باشد .

جهت اطلاع و دریافت مشاوره خرید و فروش انواع مویز با شماره های مندرج در وب سایت ما تماس بگیرید.

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.