قیمت فروش انزروت در سال 99

قیمت فروش انزروت در سال 99

خرید و فروش صمغ انزروت در بازار در اینترنت و اعلام قیمت فروش انزروت در سال 99 را می توان از طریق شرکتهای فعال در حوزه گیاهان داروئی بدست آورد .

قیمت فروش انزروت در سال 99 در بازار داخلی و بازار صادراتی بنا به فاکتورهای متعدد چون سالهای گذشته دارای نوسان و تغییر زیادی خواهد بود . این عوامل می تواند همچون میزان برداشت ، میزان تقاضای بازار داخلی و میزان صادرات این محصول باشد . البته قیمت فروش انزروت در فصل برداشت مناسب تر و با صرفه تر است . هر ساله در فصل تابستان و اواخر تیرماه که شروع برداشت محصول انزروت است قیمت فروش نسبت به ماههای پایانی سال و ماههای نزدیک به برداشت که معمولا روزهای آخر فصل نامیده می شود قیمت فروش انزروت کاهش بیشتری را تجربه می کند.

قیمت فروش انزروت در سال 99

گیاه شناسی انزروت :

از جمله تجارت های پرثمر و دارای ارزش اقتصادی می توان گیاهان داروئی را نام برد .

گیاهان دارویی: گیاهانی هستند که یک یا برخی از اندام‌های آن‌ها حاوی ماده ی موثره است.
در ایران بیش از ۸۰۰۰ گونه گیاه شناسایی شده نزدیک به ۲۳۰۰ گونه از گونه‌های گیاهی ایران در ردیف گیاهان دارویی و معطر قرار دارند.
از این تعداد گونه گیاهی، ۴۵۰ گونه جزو گیاهان دارویی به‌شمار می‌آیند و تعدادی از آن‌ها در عطاری‌ها به فروش می‌رسند.

یکی از گونه های گیاهی با ارزش داروئی صمغ انزروت می باشد . انزروت نوعی صمغ می باشد. انزروت صمغ درختی شبیه به درخت مورد است. این درخت دارای خارهای زیاد است و ارتفاع آن به دو متر می رسد. صمغی که از این درخت به دست می آید به رنگ سرخ، سفید و زرد و طعم آن تلخ و شیرین است. نام های دیگر آن: عنزروت، کحل فارسی، کحل کرمانی، کنجده، کنجیده، کنجده سرخ، کدرو، کحل، کنچه، گنجنه، گنجینه، کحل فارسی، گالبانوم، گالبانه، اکروهک، زنجروا، صرفولا، کنجده سفید یا زرد روشن می باشد.

فواید درمانی شناخته شده برای انزروت و روشهای استفاده و مصرف آن :

  1. آن را بخورید. ملین، مسهل بلغم، محلل ریاح غلیظ و ضد نفخ است.
  2. آن را بکوبید و با روغن بید انجیر مخلوط کرده بخورید. برای رفع تشنج امتلایی، درد مفاصل، عرق النساء و اخراج کرم معده مفید است، جنین را سقط میکند.
  3. آن را با هلیله‌ی زرد ساییده و سکنجبین مخلوط کنید و بخورید. مسهل صفرا می‌باشد.
  4. آن را در شیر مادر دختردار حل کرده و در چشم بچکانید. غدد میبومیوس لبه‌ی پلک‌ها را تحریک کرده و چسبندگی پلک‌ها را برطرف می‌کند.
  5. شانزده گرم از آن را با سه نخود حجرالبقر و ۳۵ گرم پودر نارگیل مخلوط کنید، بعد چهار قسمت نمایید و هر روز صبح بعد از خوردن دو سه عدد زرده‌ی تخم مرغ نیم بند آن را بخورید. بدن را بسیار فربه می‌کند.
  6. هر روز مقداری از آن را در آب هندوانه حل کنید و بخورید. برای فربه کردن بدن مؤثر است.
  7. میان یک پیاز را خالی کنید و مقداری انزروت داخل آن بریزید و کنار آتش گذارده تا بجوشد، بعد مایعی را که در آن به وجود می‌آید در گوش بچکانید. درد گوش را تسکین می‌دهد، گوش را ضدعفونی می‌کند و بیماری اوتیت گوش را مداوا می‌نماید.
  8. اگر آب در گوش رفته باشد، آن را نرم بسایید و پنبه ای که به روغن بادام آغشته شده در آن بغلطانید و داخل گوش گذاشته و روی همان بخوابید. آب آن را می‌کشد.
  9. برای درمان گوش دردی که علتش معلوم نباشد، کمی از آن را در آتش بریزید و دود آن را به وسیله‌ی لوله یا قیف یا به طریق دیگری به گوش بدهید، بعد مقداری از آن را هم نرم بسایید و پیه‌ی بز را در آن بغلطانید و به صورت فتیله در گوش گذارید. هم از آمدن چرک جلوگیری می‌کند و هم درد گوش را تسکین میدهد.

قیمت فروش انزروت در سال 99

با توجه به خواص بر شمرده شده صمغ انزروت و اهمیت داروئی آن در برخی از کشورها که به درمان طب سنتی گرایش دارند ،در این کشورها صمغ انزروت از قیمت فروش بالایی برخوردار است و در نتیجه قیمت فروش صادرات صمغ انزروت به این کشورها دارای سود اقتصادی بالائی می باشد.

جهت اطلاع از قیمت فروش انزروت در سال 99 در بازار داخلی و قیمت فروش صادراتی با کارشناس فروش ما در بازرگانی سان رایز آقای مهدی صدیقی یوسف در تماس باشید .

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.