قیمت فروش انواع کتیرا در تهران

قیمت فروش انواع کتیرا در تهران

اعلام قیمت فروش انواع کتیرا در تهران در فضای مجازی رایج شده است و فروش این قسم از محصولات بویژه فروش گیاهان داروئی در تهران و فضای مجازی از بازار پر رونقی برخوردار است . خوشبختانه این کسب و کار توانسته است بلحاظ رشد اقتصادی و رونق اقتصادی جایگاه ویژه خود را بدست اورد و بالطبع ماحصل رونق این کسب و کار ، توسعه تولیدات کشاورزی داخلی نیز بوده است .

قیمت فروش انواع کتیرا در تهران

قیمت فروش انواع کتیرا در تهران و بازارهای مشابه تابع شرایط و ضوابط خاصی است هرچند که فروش کتیرا در بازارهای تهران در سالهای اخیر رونق خاصی را تجربه نکرده است اما می توان با معرفی خواص گیاهان داروئی مختلف و ایجاد بازار مناسب از پتانسیل تولیدات این گیاه در حوزه گیاهان داروئی بیشتر بهره برد .

بازرگانی سان رایز تلاش دارد با معرفی وایجاد بازار قیمت فروش انواع کتیرا در تهران سهم کوچکی در رونق اقتصادی و رشد اقتصادی کشاورزان و روستائیان داشته باشد .

کتیرا دارای انواع و اقسام گوناگونی است و مهمترین و رایج ترین دسته بندی آن به نوع خوراکی کتیرا و نوع صنعتی کتیرا صورت می گیرد.

بهتر آن است برای ایجاد بازار یک محصول از معرفی مزایا و کاربردهای آن و خواص آن محصول بیشتر بگوئیم بویژه اگر که محصول از خانواده گیاهان دارویی باشد . بد نیست اندکی در این مقاله با خواص کتیرا آشنا شوید .

انواع کتیرا خوراکی :

  • کتیرا پنبه ای ( یا کتیرا سفید )
  • کتیرا مفتولی
  • کتیرا خرمنی شیرین
  • کتیرا سرگل زرد

انواع کتیرا صنعتی :  

  • کتیرا خرمتی تلخ
  • کتیرا غوره
  • کتیرا گون زرد یا تلخه کتیرا

البته شایان ذکر است این دسته بندی ها و نامگذاری ها در هر شهر و منطقه و استانی متفاوت است و این تفاوت ناشی از تفاوت گویشها و اقلیم فرهنگی هر منطقه می باشد.

قیمت فروش انواع کتیرا در تهران و سایر بازارهای مصرف کننده و خریدار تهران بر اساس همین تفاوت ها شکل می گیرد و مبنای خاص دیگری ندارد .

اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را در سایت www.iranherbsupplier.com   مطالعه نمائید .

قیمت فروش انواع کتیرا در تهران

مجموعه سان رایز در نظر دارد با هر چه آسان کردن ارتباط مستمر فی مابین منابع تولید محصولات گیاهان داروئی و بازارهای هدف امر فروش گیاهان داروئی را برای کشاورزان و زحمت کشان فراهم سازد . در این بین معرفی محصول گیاهی صمغ گیاه گون که بنام کتیرا شهره خاصی دارد می تواند در ایجاد بازار قیمت فروش انواع کتیرا در تهران تاثیرگذار باشد .

جهت اطلاع از قیمت قیمت فروش انواع کتیرا در تهران و سایر بازاهای خریدار کتیرا می توانید ضمن تماس با مشاورین ما نیز،  از طریق فضای مجازی معرفی شده در وب سایت ما  با مشاورین آگاه و خبره ما در تماس باشید .

 

 

 

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.