قیمت فروش شیره آنغوزه صادراتی سال 99 در کشورهای عربی

قیمت فروش شیره آنغوزه صادراتی سال 99 در کشورهای عربی

از آنجا که یکی از بازارهای طرفدار و خریدار شیره آنغوزه کشورهای عربی هستند برآنیم که با شفاف سازی قیمت فروش شیره آنغوزه صادراتی سال 99 در کشورهای عربی که تنها راه فروش با قیمت مناسب این گیاه بعنوان یک گیاه اقتصادی در بازارهای خارجی می باشد و تنها راه ایجاد درآمد از گیاه آنغوزه می باشد نسبت به رونق خرید و فروش این محصول در این بازار  فعالیت جدی داشته باشیم .

مسلما گیاهان داروئی مرتعی نعمتهای خدادادی هستند که با بهره گیری و فرآوری مناسب و آنها می توان ضمن ایجاد اشتغال صحیح و پردرآمد از موهبتهایی که طبیعت به انسان هدیه داده است بیشترین بهره را برد .

این گیاهان غالبا بدلیل داشتن خواص دارویی ویژه و بکر ( اصطلاحا ارگانیک ) سرمایه عظیمی به شمار می آیند .

قیمت فروش شیره آنغوزه صادراتی سال 99 در کشورهای عربی

طبق تجربه در بهره برداری از محصولات گیاهی مرتعی و جنگلی برگشت سرمایه و بازدهی محصول از سال دوم امکان پذیر است و به همین دلیل در فروش گیاهان دارویی سود دهی بالا و مشارکت روستائیان وقوع پیدا می کند.

از آن جمله گیاهان مرتعی که به دو صورت مرتعی خود رو و کشت شده مورد بهره برداری قرار می گیرد میتوان آنغوزه را نام برد ، که شیره بدست آمده از آن که شهرتهای متفاوتی دارد به نامهای صمغ آنغوزه یا گیاه آنغوزه و یا شیره آنغوره در بازار شناخته می شود .

زمان برداشت گیاه و شیره آنغوزه :

در اکثر مناطق مستعد رشد این گیاه زمان برداشت شیره آنغوزه را اواخر فصل بهار( قبل از خشک شدن گیاه ) در مراتع منطقه و تا اواخر تابستان و در نقاط سردسیر  شهرستان تا نیمه‌های فصل پاییز دانسته اند معمولا هنگام برداشت شیره ، بوته آنغوزه از انتهای ساقه برش داده می شود و در هر فصل بوته گیاه ، ۲۰ بار تیغ زده می‌شود.

طبق آمار ارائه شده از فروش این محصول ، شیره آنغوزه استحصال شده از این گیاه پر از خاصیت در بازار داخلی ایران فروش و ویژه زیادی ندارد و گاها در همین شهر وروستاهای اطراف و تعداد معدودی عطاری برای درمان ورم معده، رفع انگل و سایر موارد به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه بازرگانی سان رایز در جهت توسعه اقتصادی و معیشت روستائیان و کشاورزان زحمت کش کشورمان و در جهت هر چه بهتر شدن قیمت فروش شیره آنغوزه صادراتی سال 99 در کشورهای عربی در کشورهای عربی با ارائه خدمات منظم فروش و معرفی خواص و ویژگیهای این محصول در بازارهای مستعد تجارت شیره گیاه آنغوزه و همچنین معرفی علمی و کاربردی خواص داروئی این گیاه می تواند در خدمت توسعه صادرات و تجارت گیاهان داروئی باشد .

قیمت فروش شیره آنغوزه صادراتی سال 99 در کشورهای عربی

در کشور ما در حال حاضر شیره آنغوزه بصورت خام و بدون ارزش افزوده و هرگونه تغییری در نوع و نحوه عرضه با قیمتهای پائین نسبت به ارزش واقعی آن در بازارهای جهانی به صورت سنتی در جعبه های فلزی ۵ و ۱۷ کیلویی حمل و به صورت فله به کشور های خریدار از جمله هندوستان و بعضی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

در مجموعه سان رایز همت برآن است که برای هر چه آسان تر شدن و بالا رفتن سود ماحصل از تجارت گیاه آنغوزه در بازارهای دارای استعداد خرید بالا و کمتر کردن تفاوت و فاصله قیمت فروش داخلی شیره آنغوزه صادراتی سال 99  با کشورهای عربی در کنار بهره برداران زحمت کش کشورمان باشیم .

جهت تماس با مشاورین ما و اطلاع از قیمت فروش شیره آنغوزه صادراتی سال 99 درکشورهای عربی و در بازارهای خارجی می توانید با  شماره های زیر تماس بگیرید.

 

 

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.