قیمت گیاه آنغوزه تلخ در بازار و در سال 99

قیمت خرید و فروش آنغوزه تلخ در سال 99 :

قیمت گیاه آنغوزه تلخ در بازار و در سال 99 ، با توجه به نوع ( خمیری یا خشک ) ، خلوص جنس ، کیفیت و محیطی که گیاه در آن رشد کرده است، متغیر است.

آنغوزه، صمغی است که از گیاهی علفی با ساقه و برگ ضخیم، خارج می شود. برای این منظور، ریشه یا قاعده ی ساقه را خراش می دهند. از این صمغ، با روش های پیچیده، مواد با ارزش گوناگونی قابل حصول است که مصرف صنعتی، دارویی و بهداشتی دارد. در ایران کمتر آن را به کار برده اند ولی به دلیل مفید بودن آن، یکی از موارد مهم صادراتی ایران در حوزه گیاهی است. در واقع قبلا ایران مهم ترین تامین کننده این محصول در سراسر جهان بوده است.

ایران در مناطق مختلف خراسان، کوه سرخ خراسان رضوی، بلوچستان آنغوزه وجود دارد.همچنین امکان فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ صادراتی به کشورهای همسایه  وجود دارد. صادرات آنغوزه به هند مهم ترین بازار فروش برای تولید کنندگان داخلی است.

قیمت گیاه آنغوزه تلخ در بازار و در سال 99

شما میتوانید برای اطلاع قیمت گیاه آنغوزه تلخ در بازار و در سال 99 با تاجران یا کسانی که در حوزه ی گیاهان دارویی کار میکنند در ارتباط باشید .

گیاه آنغوزه ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است و هر کیلوگرم از آن  در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به قیمت بالایی به فروش می رسد که به نظر می رسد با این سود دهی بالا می توان با ایجاد صنایع تبدیلی ارزش اقتصادی زیادی را در کشور داشته باشیم.

کاشت مستقیم بذر در چاله ها و کوله های بسته شده جهت  بهره برداری آنغوزه که به وسیله داس خراشی در محل چاله ها داده شود و سه تا چهار دانه بذر در آن کشت شده و روی آن به وسیله خاک پوشانده می شود . بذر مورد نیاز در این روش حدود 1 کیلو گرم در هر هکتارمی باشد حسن این روش این می باشد که چاله ها محلّ ذخیرة آب بوده و رطوبت بیشتری در اختیار بذر و گیاه قرارمی گیرد.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت گیاه آنغوزه تلخ در بازار و در سال 99 با ما در تماس باشید.

آنغوزه مقاوم به سرما بوده به طوریکه آنغوزه به دماهای زیر 10- درجه را به راحتی تحمل می کند.

در سال 99 نیز همچون سالهای گذشته ، خرید و فروش آنغوزه خشک با قیمتی مناسب در سطح بازار انجام می پذیرد و خریداران زیادی تمایل دارند که این گیاه دارویی را به صورت خشک استفاده کنند.

قیمت گیاه آنغوزه تلخ در بازار و در سال 99

هیچ حشره یا مشکل جدی وجود نداردکه بتواند این گیاه خودرو را از بین ببرد . رطوبت بر روی این گیاه تاثیر گذاشته و در مناطق شرجی که رطوبت بالا است نمی تواند محل خوبی برای کشت و همچنین رویش آنغوزه یا آنقوزه  باشد و در ایران این گیاه به صورت خود رو در کوهستان و مناطق کوهی که مسیر سختی دارد رویش می کند.

شما میتوانید دانسته های خود را درباره قیمت گیاه آنغوزه تلخ در بازار و در سال 99 با ما در میان بذارید . و یا جهت اطلاع از قیمت روز انواع انغوزه بصورت عمده با مدیر فروش مجموعه سان رایز آقای مهدی صدیقی یوسف در تماس باشید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.