تامین کننده بزرگ انواع کتیرا در سال 1401

تامین کننده بزرگ انواع کتیرا در سال 1401 :

مجموعه بازرگانی سان رایز یکی از تامین کننده بزرگ انواع کتیرا در سال 1401 و سالهای گذشته می باشد  شما میتوانید برای خرید و فروش انواع کتیرا مفتولی با ما در تماس باشید .

صمغ کتیرا از گیاهان داروئی صادراتی است که به دلیل خواص زیادی که دارد در بین تولیدکنندگان داروهای گیاهی یا شرکت های داروسازی و همچنین تولیدکنندگان حوزه صنایع غذایی از شهرت بالایی برخوردار است و همانگونه که در سطور فوق اشاره شد در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. بازرگانان ، تجار و خریداران عمده این محصول در تلاشند تا کتیرا ی مورد نظر خود را از بازرگانی سان رایز یکی از بزرگترین تامین کنندگان کتیرا صادراتی در انواع مختلف در کشور بنا به نوع نیاز خود و جهت واردات به کشورشان تهیه می کنند.

تامین کننده بزرگ انواع کتیرا در سال 1401

آنچه که از کتیرا در بازار گیاهی و عطاری های سراسر کشور با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می شود
صمغی است بنام کتیرا که از گیاهی به نام گون به دست می آید. در اثر تیغ زدن و خراش قسمتی از ساقه ی برخی از انواع این گیاه، کتیرا از آن ترشح می شود که در نوع مرغوب آن صمغی بی رنگ و یا به رنگ زرد و در انواع نامرغوب صمغ آن  قهوه ای و گاها به رنگ قرمز است.

چینی ها از کتیرا برای حفظ توان ایمنی بدن، استفاده می کردند. کتیرا در آب حل نمی شود ولی شکل ژله به خود می گیرد. ایران از بزرگترین .مهم ترین تامین کنندگان کتیرا در جهان است. کتیرای شفاف، با کیفیت تر و گران تر است و نوع ورقه ای آن، بهترین محصول به شمار می آید .

مسئله مهم در تامین کتیرا این است که با توجه به تنوع صمغ کتیرا ، تامین کننده انواع کتیرا باید از این تنوع محصولی و نمره بندی گوناگون آن با خبر باشد و به پوشش گیاه گون هر منطقه آگاه باشد.

بازرگانی سانرایز یکی از بزرگترین تامین کنندگان کتیرا صادراتی و گیاهان داروئی در کشور

مجموعه ما بعنوان یکی از از بزرگترین تامین کننده های کتیرا صادراتی درجه یک می باشد که در تلاش است تا محصولات گیاهی خود را با حفظ کیفیت به قیمت مناسب برای مشتریان حود به سراسر ایران و دیگر کشورها توزیع می کند.

شما میتوانید برای خرید و فروش انواع کتیرا با ما در تماس باشید .

همانطور که گفتیم کتیرا از صمغ گیاه گون می باشد و از این صمغ برای مصارف خوراکی و دارویی در صنایع مختلف استفاده های فراوانی می شود.

از این رو صمغ گیاه کتیرا می تواند تامین کنندگان انوع کتیرا را از لحاظ اقتصادی به سود های بالایی برساند.

سورتینگ و نمره بندی حرفه ای و بسته بندی مناسب صمغ کتیرا صدفی و دیگر انواع کتیرا ، عرضه ی این محصول را برای مشتریان راحت تر و حفاظت آن را از عوامل میکروبی و فاسد کننده مطمئن تر کرده است.

در کتیرا  ماده ای به نام امولسی فایر وجود دارد که از آن به عنوان ژل موی سر برای حالت دادن، براق شدن، استحکام، لطافت و زیبایی مو استفاده می شود.

تامین کننده بزرگ انواع کتیرا در سال 1401

صمغ کتیرا  بعنوان یک منبع امولسی فایر در صنایع غذایی و داروئی کاربرد ویژه ای دارد این ماده یک عامل سطح فعال است که به عنوان مرز بین دو مایع ناسازگار مانند نفت (روغن) و آب عمل می کند و اجازه می دهد آنها به امولسیون های پایدار تبدیل شوند. امولسیفایرها همچنین چسبندگی را کاهش می دهند، کنترل کریستالیزاسیون و جلوگیری از جداسازی از دیگر کارکردهای این مواد است .

شما میتوانید در سال 1401 نیز همچون سالیان گذشته برای خرید و فروش انواع کتیرا مفتولی، خرمنی وگل زرد با مشاورین ما به عنوان تامین کننده کتیرا خوارکی و داروئی بصورت عمده در تماس باشید .

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.