خرید آنغوزه تلخ خشک در سال 1401

خرید آنغوزه تلخ خشک در سال 1401

خرید آنغوزه تلخ خشک در سال 1401 در بازرگانی سان رایز بطور روزانه و در تمام فصول سال بویژه فصل برداشت این محصول انجام میشود . قیمت خرید آنغوزه تلخ  خشک در سال 1401 ، با توجه به نوع ( خمیری یا خشک ) ، خلوص جنس ، کیفیت و محیطی که گیاه در آن به عمل آمده است، متغییر می باشد .

شیره آنغوزه چیست ؟

شیره آنغوزه نام صمغی است که از گیاه کما که گیاهی علفی می باشد با ساقه و برگ ضخیم، استخراج می گردد .

گیاه آنغوزه به لحاظ فیزیکی بوته ای بزرگ، علفی و چند ساله می باشد که طول ارتفاع آن گاهی به 2 متر و حتی بیشتر هم می‌رسد. ساقه آن نسبتاً محکم و ضخیم با سطحی خشن است. طول برگ آن‌ها تا ۶۰ سانتی متر می‌رسد.

آنغوزه ابتدا شیری رنگ است و مزه ای تند و تلخ و نیز بوی بد و متعفنی دارد که تهوع آور هست  و این رنگ بر اثر زمان و خشک شدن به تیرگی و قرمزی گرایش پیدا می کند .

 خرید آنغوزه تلخ خشک در سال 1401

خرید آنغوزه تلخ خشک در سال 1401

از راه ارتباط با مجموعه  بازرگانی سان رایز ، وب سایتهای فعال در حوزه تجارت و خرید و فروش آنغوزه تلخ خشک در سال 1401 در اینترنت  ، تاجران و بازرگانان فعال و در شهرهای استحصال شیره این گیاه نادر همچون یزد ، بافق ، کرمان، کاشمر ، بیرجند ، شیراز ، بجنورد و…  از طریق شرکتها و مجموعه های تجاری فعال در حوزه خرید و فروش این محصول می توان به اطلاعات لازم در رابطه با قیمت خرید آنغوزه تلخ خشک در سال 1401 دست پیدا کرد .

انواع آنغوزه :

گیاه آنغوزه دارای  دو دسته متفاوت  شیرین و تلخ می باشد . گیاه آنغوزه تلخ و شیرین از گیاهان دارویی مهم تیره چتریان با خواص فراوان می باشد .

از این صمغ یا شیره ، با روش های پیچیده، مواد با ارزش گوناگونی قابل استحصال می باشد که مصرف صنعتی، دارویی و بهداشتی دارد. در کشور ایران کمتر آن را به کار گرفته اند ولی به دلیل مفید بودن آن، یکی از موارد مهم صادراتی ایران در حوزه گیاهی است. در اصل قبلا ایران مهم ترین و شناخته شده ترین تامین کننده این محصول بصورت خام در سراسر جهان بوده است.

برخی از خواص آنغوزه :

  • برای کشتن کرم‌های داخل باغچه هنگام آبیاری مقداری آنغوزه را در پارچه‌ای گذاشته و داخل آب جلوی شیلنگ بگذارید.
  • محرک نیروی جنسی است.
  • درارآور و ضد سوزش ادرار است.
  • برطرف کننده بلغم است.

و….

شاید عنوان این مطلب باعث تاسف و نگرانی بشود که صمغ تولید شده آنغوزه در بازار داخلی مشتری ندارد و صد در صد آن بصورت خام فروشی به خارج از کشور صادرات میگردد .

در مناطق مختلف کشور ایران از جمله استان فارس ، خراسان ، استان سیستان و بلوچستان ، کرمانشاه ، کردستان و سایر استانهای دیگر آنغوزه وجود دارد و قابل برداشت است . همینطور امکان فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ و شیرین صادراتی به کشورهای همسایه نیز وجود دارد. صادرات آنغوزه به هند مهم ترین بازار فروش برای تولید کنندگان داخلی می باشد .

خرید آنغوزه تلخ خشک در سال 1401

برای اطلاع از قیمت خرید آنغوزه تلخ خشک در سال 1401 و دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین فروش سایت های ما  تماس بگیرید.

در تماس با بازرگانی سان رایز شما می توانید قیمت خرید آنغوزه تلخ خشک در سال 1401 رابدانید و سفارش خود را با بزرگترین تامین کننده شیره آنغوزه در ایران به ثبت برسانید .

از آنجا که گیاه آنغوزه از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است و هر کیلوگرم از آن در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس  و دیگر کشورهای همجوار ایران به قیمت بالایی به فروش می رسد که به نظر می رسد با این سود دهی بالا می توان با ایجاد صنایع تبدیلی ارزش اقتصادی زیادی را در کشور داشته باشیم.

از ویژگی های منحصر بفرد این گیاه ، این است که گیاه آنغوزه مقاوم به سرما و سازگار با مناطق گرم و خشک است به طوریکه گیاه آنغوزه دماهای زیر 10- درجه و دمای بالای 40 درجه اما بدون رطوبت را به راحتی و بدون مشکل تحمل می کند.

هیچ حشره یا آفت و مشکل جدی وجود نداشته که بتواند این گیاه خودرو را از بین ببرد . تنها رطوبت بر روی این گیاه تاثیر می گذارد و در مناطق شرجی که رطوبت بالا است نمی تواند محل خوبی برای کشت ، رشد و همچنین رویش گیاه آنغوزه یا آنقوزه  باشد.

خرید آنغوزه تلخ خشک در سال 1401 :

شرکت بازرگانی سان رایز همراه با دانش و تجربه دیرین خود در تهیه و ارائه پائین ترین قیمت خرید آنغوزه تلخ خشک در سال 1401 در بازار درکنار مشتریان خود خواهد بود تا ضمن ارائه خدمات بازرگانی با تامین محصولی با کیفیت رضایت مشتریان و خریداران آنغوزه شیرین و آنغوزه تلخ را فراهم آورد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.