خرید و فروش انواع گردو با پوست و مغز ایرانی.

قیمت خرید و فروش گردو با پوست و مغز گردوی ایرانی بصورت عمده .
خرید و فروش گردو و مغز گردو ایرانی و وارداتی با تضمین کیفیت و تازگی در بازار ایران و تهران . تحویل در محل مورد نظر شما .

تنوع محصولات فرآوری شده در حوزه گردو نشان از تولید این محصول در سایر کشورهای رقیب بطور چشم گیری خودنمایی می کند .

نگاهی زیرکانه و هوشمندانه به این تنوع محصول و بالطبع قیمت ، تاجر و بازرگان و حتی کاسب جزء هوشمند را به تامل وا خواهد داشت که کدام یک از محصولات وارداتی می تواند جانشین مناسبی برای گردوی تولیدی داخل باشد .

غالبا پاسخ به این سئوال دشوار و سردر گم کننده است .

چرا که گردوی ایرانی مزید بر کیفیت خاص خود از خواص منحصر به فردی برخوردار است که در سایر محصولات مشابه خارجی به ندرت و با نسبت کمتری مشاهده می شود .

با توجه به محدود بودن ظرفیت تولید این محصول در داخل کشور تهیه و تامین این محصول با درجه کیفی بالا همواره با دشواری روبرو بوده است .

 

  • قیمت خرید و فروش گردو با پوست و مغزگردو در بازار داخلی :

همانطور که در سطر فوق ذکر شد بدلیل محدودیت در ظرفیت تولید و بالا بودن کیفیت گردوی ایرانی قیمت این محصول به نسبت قیمت تولیدات مشابه خارجی از قیمت بالاتری برخوردار است .

قیمت این روزهای مغز گردو ( شهریور 97 ) از نوع ایرانی آن با توجه به آخر فصل بودن در بازار جزئی و ارائه آن در فروشگاههای خشکباری با کیفیت لوکس و صادراتی آن حدودا 125 هزار تومان تخمین زده می شود که به تناسب کم و زیاد شدن کیفیت این محصول قیمت نیز متفاوت می شود .

قیمت خرید و فروش گردو ( مغز ) وارداتی از نوع شیلی درجه یک و سفید حدود 110 هزار تومان در بازار خرده فروشی بدست مصرف کننده می رسد.

این پایگاه برآن است تا از طریق ارتباط با تولیدکنندگان و تجار دسته اول این محصولات در سرتاسر کشور بتواند در امر تامین، جایگاه ویژه ای نزد مشتریان خود داشته و امنیت روانی , وآسودگی خاطر خریداران خود را تامین نماید .

برای دریافت قیمت خرید و فروش مغز گردو بصورت کلی و جزئی می توانید با مدیر فروش مجموعه ما از طریق شماره های ذکر شده در پایان مطلب تماس حاصل نمائید .

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.