صادرات ثعلب پنجه و ثعلب مصری ایران در سال 1400

صادرات ثعلب پنجه و ثعلب مصری ایران در سال 1400 :

صادرات ثعلب پنجه و ثعلب مصری ایران در سال 1400 مانند سایر گیاهان داروئی از ایران به سایر کشورهای خریدار از رونق نسبتا خوبی برخوردار است . خرید وفروش انواع ثعلب ( ثعلب پنجه و ثعلب قلوه )توانسته است به اقتصاد خانواده های روستایی در مناطق مختلف کمک کند .

هرچند تجارت این محصول به طبیعت و منابع طبیعی کشور آسیبهای جدی زده است اما از آنجا که اقتصاد برخی مناطق روستایی و شهری در گرو خرید و فروش ثعلب و سایر گیاهان داروئی است چشم پوشی از این تجارت را سخت و ناممکن کرده است .

فواید مصرف ثعلب خود دلیل دیگری بر اهمیت این گیاه برای برداشت شده است از جمله فواید این گیاه پر خاصیت می توان مختصرا به موارد زیر اشاره کرد .

  • ثعلب دارای طب گرم و مرطوب از نظر طب سنتی است .
  • در طب سنتی ثعلب به عنوان یکی از بهترین گیاهان دارویی برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی از جمله آکنه و جوش صورت استفاده می شود.
  • ثعلب به بازسازی سلول های پوستی کمک می کند، باعث سفت تر شدن پوست شده و با رفع چین و چروک باعث جوان سازی پوست صورت می شود.
  • در طب سنتی از ثعلب به دلیل مقادیر بالای مواد مغذی که دارد برای تقویت فولیکول ها و درمان ریزش مو استفاده می شود.
  • در طب سنتی ثعلب به عنوان یکی داروی مقوی قوای جنسی مردان ودرمان نازائی شناخته می شود.
  • گفته می شود که عصاره ثعلب به درمان اختلالات نعوظ و ناتوانی جنسی در مردان کمک می کند.
  • ثعلب به عنوان یک تونیک اعصاب شناخته می شود که می تواند به درمان درد های عصبی کمک کند و استرس روی اعصاب بدن را از بین ببرد.
  • ثعلب به دلیل مقادیر بالای لعابی که دارد به بهبود حرکات روده کمک کرده و به عنوان یکی از بهترین روش های طبیعی برای درمان اسهال به ویژه اسهال کودکان استفاده می شود.

ثعلب پنجه دارای طعم کمی شیرین ، لزج و کمی تند است. محل پرورش و رویش این گیاه معمولا در داخل باغ و بیشه ها می باشد و اغلب از اواخر فروردین تا اواخر خرداد ، زمان گل دهی آن است. طبع گیاه ثعلب پنجه گرم و مرطوبی (دموی) می باشد.

رویش این گیاه معمولا در مناطقی که از بارندگی خوبی برخوردار است بیشتر دیده شده است و جهت بدست آمدن محصولی با کیفیت و درشت تر حتما به بارندگی های فصلی خوب نیاز دارد . در غیر اینصورت دانه های غدد زیرزمینی گیاه ریز و گاها پوک می شود.

 

برای صادرات ثعلب پنجه و ثعلب قلوه را از کجا بخریم ؟

اگر خریدارثعلب پنجه و ثعلب مصری یا فروشنده این محصول هستید و می خواهید که از آخرین قیمت صادراتی آن در سال 1400 با خبر شوید و نمی خواهید که این محصول را گران یا با کیفیت پائین بخرید و یا محصول ثعلب پنجه خود را ارزان به فروش برسانید بهتر است با کارشناس فروش ما آقای مهدی صدیقی یوسف در تماس و از قیمتهای ما با خبر شوید .

 

قیمت صادراتی خرید و فروش ثعلب پنجه و ثعلب قلوه در بازار ایران و بازار تهران چند است ؟

بدلیل نوسانات قیمت ثعلب پنجه در بازار داخلی ، این روزها ارائه و اعلام قیمت کار بسیار دشواری شده است و نیز بدلیل سوء استفاده دلالان از عدم اطلاع بهره برداران سعی شده است که برای اعلام قیمت انواع گیاهان داروئی بویژه ثعلب پنجه فقط به فروشندگان و بهره برداران  بعد از رویت بار قیمت روز اعلام خواهد شد.

صادرات ثعلب پنجه و ثعلب مصری ایران در سال 1400

قیمت صادراتی خرید و فروش  ثعلب پنجه و ثعلب مصری ( ثعلب قلوه ) در بازار چند است ؟

چنانچه تمایل دارید که گیاهان داروئی و بویژه ثعلب را صادرات کنید می توانید در بازار تهران با مراجعه حضوری یا از طریق ارتباط تلفنی با یکی از تجار به قیمت ثعلب پنجه ( ثعلب پنجه  یا ثعلب قلوه ) پی ببرید . اما ما توصیه می کنیم که جهت اطلاع از قیمت روز و آخرین و جدیدترین قیمت خرید و فروش ثعلب پنجه و قلوه را در بازار تهران و بازار ایران در سال 1400 به مجموعه ما اعتماد و از آخرین قیمت خرید و فروش ثعلب پنجه اطلاع پیدا کنید .

جهت انجام امور صادرات انواع ثعلب به کارشناس فروش ما آقای مهدی صدیقی مراجعه نمائید .

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.