صادرات عمده خاکشیر همدان و نیشابور بصورت اینترنتی

صادرات عمده خاکشیر همدان و نیشابور بصورت اینترنتی

خرید وفروش  خاکشیر همدان و نیشابور سورت شده و پاک شده با بهترین و کاملترین تجهیزات مکانیکی

صادرات عمده خاکشیر همدان و نیشابور بصورت اینترنتی

  • بهترین نحوه خاکشیر به چه شیوه ای است ؟

بخوبی می دانیم خواص خاکشیر متنوع و فراوان است از این رو خریدو فروش خاکشیر در فصول  گرم سال و بویژه ماه مبارک رمضان رواج دارد .

کشورهای خریدار و وارد کننده از کشورهای حوزه خلیج فارس و عربی و کشورهای اروپایی با پی بردن به این خواص مشتری پروپا قرص این محصول هستند .

کشورهایی نظیر عراق ، امارات ، هند عربستان ، پاکستان ، مصر و ترکیه و … جزء خریداران این محصول هستند .

با توجه به رواج کسب وکار و تجارت در فضای مجازی خریدو فروش و در نهایت صادرات خاکشیر از طریق اینترنت نیز کم کم رو به افزایش است .

ما مفتخریم که در خریدو فروش و صادرات خاکشیر این محصول پر از فایده در فضای کسب و کار اینترنتی پیشگام باشیم .

درباره خاکشیر :

خاکشیر  با نام علمی: Descurainia sophia، که با نام خاکشیر نیز شناخته می‌شود، گیاهی یکساله یا دوساله از تیره شب‌بویان میباشد. خاکشی در دشت و کوهستان قابل رویش است و بلندی ساقه آن تا یک متر نیز می‌رسد و پائین گیاه کرک دار بوده اما  قسمت  بالای آن بدون کرک می‌باشد. تخم این گیاه که همان خاکشیر است ریز و کمی دراز و معمولاً به دو رنگ وجود دارد یکی  قرمز که دارای طعم کمی تلخ میباشد و دیگری به رنگ قرمز تیره می‌باشد. دانه‌های خاکشی از لایه‌ای از موسیلاژ (لعاب) پوشیده شده‌اند که با قرار دادن انان  در آب و جذب رطوبت، این لایه ها حجیم شده و آب را در خود نگه می‌دارد. به همین دلیل از قدیم، با دانه‌های ‌خاکشی شربتی برای رفع عطش و گرمازدگی استفاده میشود.

 

جهت خرید و فروش عمده و جزئی خاکشیر می توانید با مدیریت فروش سایت ما از طریق اطلاعات مندرج در انتهای این مطلب تماس حاصل نمائید .

قیمت روز خاکشیر مسلما یکی از نگرانیهای رایج خریداران عمده این محصول می باشد ولی با کمک مشاوران و راهنمایی مدیر فروش این مرکز دیگر جای نگرانی نخواهید داشت .

صادرات عمده خاکشیر همدان و نیشابور بصورت اینترنتی

بد نیست برای آشنائی بیشتر با خواص این گیاه پر فایده مطلب زیر را مطالعه نمائید .

 

با توجه به طبیعت تر و سرد دانه های خاکشیر از آن برای رفع عطش استفاده می کردند اما امروزه با معرفی خواص خاکشیر، از این گیاه سودمند محبوبیت آن را در بین مردم افزایش داده اند. مزایای خاکشیر در لاغری، از بین بردن یبوست، پاکسازی کبد و خواص خاکشیر برای پوست از جمله این موارد هستند.

 

 

نگاهی اجمالی به خواص خاکشیر در درمان بیماری های پوستی :

در صورتیکه خاکشیر را با شربت سکنجبین ترکیب کنیم خاصیت صفرا زدایی دارد. خاکشیر به همراه آب جوش ضد بلغم است و خاکشیر در کنار ترنجبین ضد سودا است.

ترکیب دانه های خاکشیر، گلاب، مقداری شکر و آب سرد بسیار ملین و خنک کننده است و تب، سرگیجه، بی اشتهایی، بی حالی و حالت تهوع ناشی از گرمازدگی را رفع می کند.

همچنین شربت خاکشیر تقویت کننده معده است، اشتها و شهوت را زیاد می کند و استفاده از آن در دوران بارداری بسیار زیاد است.

 چگونگی رفع شوره سر با خاکشیر :

نوشیدن دو تا سه لیوان شربت خاکشیر در روز برای درمان شوره و خارش سر مفید می باشد. نوشیدن این شربت با اصلاح مزاج به از بین رفتن دائمی شوره و خارش سر کمک می کند.

در پایان توصیه می کنیم خرید بهترین خاکشیر با کیفیت مرغوب از نوع زرین و تولید شهرهای مشهور تولید کننده آن را به ما بسپارید و برای همیشه مشتری دائمی ما باشید . از قیمت روز خاکشیر با ما آگاه باشید تا در تجارت این محصول ضرر و زیان نبینید .

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.