قیمت انجیرخشک غنچه استهبان در بازار سال 99

قیمت انجیرخشک غنچه استهبان در بازار سال 99

در بین انواع مختلف انجیر ، انجیر غنچه با کیفیت خاص خود از مشتری خاص خود برخوردار است از این رو قیمت انجیر خشک غنچه استهبان در بازار سال 99 از دیگر انواع انجیر دهن بسته بیشتر است.

دسترسی به قیمت روز انجیر در اینترنت از طریق ارتباط با فروشندگان اینترنتی انجیر امکان پذیر می باشد . هرچند که تعیین قیمت انجیر خشک استهبان در بازار کار ساده ای نیست و  قیمت انجیر در فضای اینترنت دارای ابهام می باشد.

 

بافت شیرین و منحصر به فرد موجود در انجیر خشک ، این میوه را به یک انتخاب دلچسب برای داشتن یک میان وعده خوشمزه و سالم تبدیل کرده است.

قیمت انجیرخشک غنچه استهبان در بازار سال 99

گیاه شناسی انجیر :

درخت انجیر دارای برگ‌های پهن و پنجه‌ای با ظاهر ناصاف و خشن و منقسم به ۳ تا ۵ تقسیم عمیق می‌باشد. قسمتی که به عنوان میوه انجیر شناخته شده و مورد تغذیه قرار می‌گیرد، در حقیقت میوه نبوده بلکه زائده گلابی شکلی است که گل‌های انجیر به تعداد زیاد در داخل آن قرار گرفته و مواد قندی در این زائده جمع می‌شود.

از نظر تقسیم‌بندی، درخت انجیر دو دسته غیر خوراکی و خوارکی را شامل می‌شود. نوع غیر خوراکی در واقع درخت نر بوده که به‌نام «بر» معروف است و زمستانه، بهاره و تابستانه دارد و از نوع بهاره آن برای گرده افشانی یا به‌اصطلاح «بردهی» انجیر خوراکی استفاده می‌شود.

زمان انجیر دهی و برداشت :

ثمردهی درخت انجیر به شدت به شرایط آب و هوا و خاکی وابسته است. اولین میوه‌های این درخت معمولا در سال دوم یا سوم پس از کاشت نمایان می‌شود و شروع باردهی مناسب درخت نیز در ۵ تا ۱۰ سالگی خواهد بود. محصول سالیانه هر هکتار انجیرکاری در باغ‌های خوب و در زمانی که درخت‌های آن در حداکثر باردهی هستند حدود ۴ تا ۵ تن محصول خشک می‌باشد.

قیمت انجیرخشک غنچه استهبان در بازار سال 99

سان رایز با ارائه قیمت انجیر غنچه استهبان در بازار و در سال 99 و فروش انجیر غنچه با کیفیت تضمین کننده معامله ای سودمند برای خریداران خود می باشد .

با توجه به کیفیت بالا و خواص بی نظیر این میوه خشک که به صورت تازه و خشک مصرف می شود در هر دو حال سرشار از فیبر، ویتامین و آنتی‌اکسیدان‌ها  است. انجیر خشک یک منبع تغذیه ای مهم شناخته شده است چرا که به طور طبیعی مقدار زیادی از ویتامین C، ویتامین K، پتاسیم، فسفر، منیزیم، کلسیم و فیبر را به خود اختصاص می دهد.

این خواص کم نظیر باعث شده است که انجیر در بازار خشکبار از خریداران بسیاری در داخل کشور و خارج از کشور داشته باشد . از این رو همچون سالهای گذشته قیمت انجیر خشک استهبان بویژه از نوع غنچه آن در بازار ایران و تهران در سال 99 می تواند از افزایش برخوردار باشد .

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.