قیمت خرید و فروش انجیر خشک استهبانات در بازار عمده فروشی

قیمت خرید و فروش انجیر استهبانات در یازار بصورت عمده و جزئی .
خرید و فروش انواع مختلف انجیر در سورتهای 2A , 3A و غنچه و پرک بقیمت بازار استهبانات و شیراز

شاید شنیدن این خبر خوشایند باشد که :

ایران اولین تولید کننده انجیر خشک دنیاست و استان فارس 95 درصد تولید انجیر خشک کشور را به خود اختصاص داده و مابقی مربوط به استان های مرکزی، زنجان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، مازندران، گیلان، خراسان و هرمزگان است. ( منبع خبرگزاری ایسنا) لینک کوتاه : https://www.isna.ir/news/9

خرید و فروش انجیر خشک در بازارهای داخلی و خارجی در ابعاد وسیعی صورت می گیرد و این محصول بلحاظ ارز آوری جزء محصولات برتر بازارخشکبار محسوب می شود و کشورهایی نظیر چین ،امارات و ژاپن و حتی کشورهای اروپایی مشتریان خاص این محصول به حساب می آیند .

نکاتی که از اهمیت ویژه ای در تجارت انجیر برخوردار هستند نحوه فرآوری ، سورتینگ ، بسته بندی و در انتها آماده سازی محصول برای نگهداری در بازه های زمانی طولانی مدت است که این مولفه ها حساسیت تجارت انجیر را بسیار بالا بره است.

 

بطور قطع ما با آگاهی از ظرافت این موضوع ، برآنیم که محصولات فرآوری شده ممتاز و قابل قبول با استانداردهای صادرات جهانی را به شما عرضه نماییم.

 

با توجه به اینکه برداشت انجیر خشک در پایان فصل تابستان صورت می گیرد و استفاده ازاین محصول بیشتر در فصول سرد سال رایج است ( بویژه مصرف در شب یلدا ) قیمت زمان تولید و مصرف نسبتا فاصله زیادی با هم دارند و قیمتها در این بازه زمانی بشدت متغییر می باشند.

بنابراین توصیه می شود که خریداران و فروشندگان عمده انجیر برای خرید این محصول بمقدار مصرف سال خود در همان انتهای فصل برداشت به تامین و خرید انجیر خود اقدام نمایند.

برای دریافت قیمت خرید و فروش انجیر بصورت عمده و جزئی می توانید با مدیر فروش مجموعه ما از طریق شماره های زیر تماس بگیرید .

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.