قیمت خرید و فروش عمده انواع انجیر استهبان

قیمت خرید و فروش عمده انواع انجیر استهبان :

دسته بندی انواع مختلف انجیر خشک استهبان در حوزه خرید و فروش خشکبار و صادرات انجیر کاری نسبتا تخصصی و حرفه ای می باشد . در این بین سورت و درجه بندی انجیر بخ لحاظ بازار هدف و تشخیص محصول مورد نظر آن از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

انواع انجیر خشک در بازارهای داخلی و خارجی :

با توجه به دسته بندی های موجود انجیر خشک قیمت خرید و فروش عمده انواع انجیر استهبان متفاوت و دارای نوسان بالا می باشد هرچند که این قیمتها بر اساس دو دسته بندی کلی صورت می پذیرد.

بطور کل دسته بندی انجیر به دو شکل مصرف داخلی و مصرف خارجی صورت می گیرد هرچند که مصرف انجیر در بازار صادرات خود نیز دارای طیف های مختلفی بر اساس بازار هدف صادرات نیز می باشد.

قیمت خرید و فروش عمده انواع انجیر استهبان

انجیر صادراتی در انواع زیر دسته بندی می شود:

انجیر خشک درجه 100- 1  ( size AAA ) :

این نوع از انجیرگرانقیمت ترین نوع انجیر خشک در بازار داخلی و صادرات می باشد که شامل ظاهری با دانه هایی به رنگ روشن (سفید و زرد) و سایز نسبتا درشت (بزرگتر از 24 میلیمتر) می باشد و دانه های انجیر خشک در این نوع تماما باز و بدون دانه های ریز و تیره رنگ است.

خرید- فروش – عمده – انواع انجیر – خشک – استهبان

انجیر خشک درجه 100 – 1  ( Size AA ) :

انجیر خشک درجه 100- 1  ( Size AA ) شامل دانه هایی به رنگ روشن(سفید و زرد) و سایز درشت میانگین 22 میلیمتر می باشد. در این نوع، دانه های انجیر خشک حداکثر 90% دهن باز و دارای حداکثر 4% دانه های تیره رنگ می باشد.

قیمت خرید و فروش عمده انواع انجیر استهبان از نوع  100 1 ( Size AA ) نسبت به سایز های دیگر از قیمت مطلوبتری برخوردار است چرا که هم از خواص و هم ظاهر مناسبی برخوردار است و در صدر تقاضای خریداران داخلی و خارجی قرار دارد.

قیمت خرید و فروش عمده انواع انجیر استهبان

قیمت-خرید-عمده-انجیر-خشک-استهبان

انجیر خشک گرید100- 1  ( A ) :

انجیر خشک گرید101  ( A ) شامل دانه هایی به رنگ روشن(سفید و زرد) و سایز بین 14 تا 22 میلیمتر می باشد. در این نوع، دانه های انجیر خشک حداقل 25% دهن باز و دارای حداکثر 15% دانه های تیره رنگ می باشد.

قیمت-خرید-فروش–عمده– انواع انجیر-خشک-استهبان

انجیر خشک گرید (AA) :

انجیر خشک گرید (AA) شامل دانه هایی به رنگ روشن(سفید و زرد) و سایز  میانگین 20 میلیمتر می باشد. در این نوع، دانه های انجیر خشک حداقل 45% دهن باز و دارای حداکثر 4% دانه های تیره رنگ می باشد.

خرید-عمده-انجیر-خشک-استهبان

انجیر خشک گرید (A) :

انجیر خشک گرید (A) شامل دانه هایی به رنگ زرد و قهوه ای و سایز  میانگین 20 میلیمتر می باشد. در این نوع، دانه های انجیر خشک بیشتر دانه ها با دهان بسته و حداقل 25% دهن باز می باشد.

خرید-عمده-انجیر-خشک-استهبان

مطالب مرتبط:

صادرات انجیر به چین

صادرات انواع محصولات خشکباری به چین

صادرات به قطر

صادرات پسته ایران

 صادرات انواع خشکبار به اروپا

صادرات محصولات کشاورزی به روسیه

 

قیمت انجیر خشک صادراتی :

عمده انجیر خشک تولیدی در ایران مربوط به استان فارس و شهرستان های استهبان، نی ریز و جهرم می باشد که قیمت انجیر خشک صادراتی ایران بر اساس تولید و عرضه و تقاضا در این مناطق تعیین می گردد. بیشتر تولیدات این مناطق به خارج از کشور صادر می شود که از جمله مقاصد اصلی آن کشورهای آسیای شرقی می باشد.

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش عمده انواع انجیراستهبان می توانید با مشاورین فروش ما در بازرگانی سان رایز در تماس باشید.

قیمت عمده انجیر خشک استهبان :

انجیر خشک از مهم ترین تولیدات کشاورزی شهرستان استهبان استان فارس می باشد که سابقه طولانی و بازار پسندی بسیار زیادی دارد. استهبان به عنوان بزرگ ترین انجیرستان دیم در جهان محسوب می شود که سالانه تولید زیادی در این زمینه دارد.

انجیر خشک استهبان آوازه ای جهانی دارد و قیمت عمده انجیر خشک استهبان بر اساس عرضه و تقاضای خارجی تعیین می شود. البته عواملی همچون تولید سالانه و کمبود محصول نیز بر قیمت عمده انجیر خشک استهبان تاثیرگذار است.

انجیر صادراتی :

بیشترین میزان انجیر صادراتی ایران در غالب کیفیت A و AA به دیگر کشورها صادر می شود.

درباره ارزش غذایی انجیر خشک و تازه بیشتر بدانیم :

یکی از روش های مصرف متداول میوه انجیر که در مناطقی از ایران از جمله شیراز تولید و رشد گسترده ای دارند، خشک کردن انجیر می باشد.  از دیر باز انجیر خشک  مهمان دورهمی های ما  بویژه شب نشینی های شب یلدا به عنوان مکمل آجیل شیرین می باشد. شاید همه ما استفاده از انجیر خشک را در همین حد بدانیم هر چند این نیز کم اهمیت نمی باشد.

انجیر خشک به دلیل خواص بی شماری که دارد مورد توجه بسیاری از تهیه کنندگان در صنایع غذایی قرار گرفته است. بهره مندی از انجیر خشک در تهیه بهترین کیک ها و شیرینی ها یکی از مهم ترین کاربرد های آن می باشد. دلیل محبوبیت و جایگاه ویژه این نوع مواد غذایی را می توان به علت قند طبیعی موجود در انجیر دانست که سلامتی بدن را به خطر نمی اندازد.

قیمت خرید و فروش عمده انواع انجیر استهبان

انجیر معمولی از درخت فیکوس (Ficus Carica)، می روید. در حال حاضر انجیر در غرب آسیا و خاورمیانه و در مناطق معتدل دنیا رشد می کنند. انجیر در دو دسته خشک و تازه مورد استفاده قرار می گیرد و از لحاظ ارزش غذایی انجیر خشک غنی تر است. بنابراین، 100 گرم انجیر تازه حاوی:

  • 74 کالری
  • 19 گرم کربوهیدرات
  • 7 گرم پروتئین
  • 3 گرم چربی
  • 3 گرم فیبر

همچنین 100 گرم انجیر خشک حاوی:

  • 249 کالری
  • 9 گرم کربوهیدرات
  • 3 گرم پروتئین
  • 9 گرم چربی
  • 8 گرم فیبر

خرید عمده انجیر خشک

خرید و فروش عمده انجیر استهبان

انجیر خشک قیمت

انجیر خشک استهبان

خرید انجیر خشک عمده

خرید انجیر خشک

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.