قیمت عمده کتیرا خرمنی در سال 1401

قیمت عمده کتیرا خرمنی در سال 1401 :

جهت اطلاع از قیمت عمده کتیرا خرمنی در سال 1401 در تهران و اصفهان و سایر بازارهای خریدار کتیرا می توانید ضمن تماس با مشاورین ما نیز،  از طریق فضای مجازی معرفی شده در وب سایت ما  با مشاورین آگاه و خبره ما در تماس باشید .

کتیرا چیست ؟

کتیرا، صمغ گیاه گون است. به دلیل اینکه کتیرا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، نام دیگر گیاه گون، کتیرا است. گون، یک گیاه کوتاه قد است و حالت بوته ای دارد. کتیرا، خاصیت چسبندگی بسیار بالایی دارد و بدون بو و مزه نیز هست.

مجموعه سان رایز در نظر دارد که با آسان کردن ارتباط مستمر فی مابین منابع تولید محصولات گیاهان داروئی و بازارهای هدف امر فروش گیاهان داروئی را برای کشاورزان و زحمت کشان فراهم سازد . در این بین معرفی محصول گیاهی صمغ گیاه گون که بنام کتیرا شهره خاصی دارد می تواند در ایجاد بازار قیمت عمده کتیرا خرمنی در سال 1401  در تهران و سایر بازار های آن تاثیر بگذارد.

قیمت عمده کتیرا خرمنی در سال 1401

اطلاعات ظاهری درباره گیاه کتیرا :

همانطور که می در مطالب دیگر گیاه کتیرا به شکل بوته، دارای تیغ و قدی کوتاه می باشد.بیشترین مقدار آن در مناطق پر شیب و کوهستانی مانند آسیای مرکزی پیدا می شود.

برگ های ساده و گل هایی به رنگ قرمز و بنفش دارد. این گیاه دوست دار نور شدید می باشد و از گونه گیاهان مقاوم دربرابر شرایط محیطی هست. ایران بزرگترین صادر کننده کتیرا است و یکی از مکان های مناسب برای رویش گون است که حدود 900 گونه گون در آن رشد می کند

صمغ کتیرا  پس از ایجاد شکافی که به تنه یا ساقه گون وارد می شود، خود به خود بیرون می‌آید و خودش بعد از مدت کوتاهی بر اثر تابش نور خورشید خشک می‌شود. خراشی که روی سطح ساقه و ریشه ایجاد می شود، باید عمق ۵ سانتی‌ متری داشته باشد.

لازم است بدانید که به لحاظ کیفیتی صمغ کتیرا به چند دسته تقسیم می شود که مشهورترین آنها عبارتند از کتیرا مفتولی و کتیرا خرمنی و کتیرا گل زرد .

به طور کلی، گیاه کتیرا در منطقه ی خاور میانه، به فراوانی وجود دارد و کشور هایی که در خاور میانه هستند، جزو تولید کنندگان اصلی کتیرا شناخته می شوند.

روش برداشت کتیرا :

برای به دست آوردن کتیرا، ابتدا باید ساقه گیاه به وسیله یک جسم تیز خراش داده شود. در نتیجه، سلول های پارانشیمی برای بهبود خراش های ایجاد شده، آب جذب می کنند و به صورت صمغ گون در می آیند و فشار ایجاد شده در اثر افزایش حجم سلول های پارانشیمی، باعث بیرون رانده شدن آنها از خراش ها می شود. پس از اینکه صمغ گیاه گون از خراش ها خارج شد، بر روی ساقه گیاه می ماند، تا اینکه در اثر مجاورت با هوا، رطوبت خود را از دست داده و خشک می شود. با خشک شدن صمغ گیاه گون، کتیرا به دست می آید.

قیمت عمده کتیرا خرمنی در سال 1401 :

از طریق ارتباط با فروشندگان بازرگانی سان رایز در تهران، خریداران عزیز می توانند انواع نمره بندی شده  کتیرا  را که در وزن پایین خریداری کنند . قیمت عمده کتیرا خرمنی در سال 1401 در بازرگانی سان رایز نسبت به عطاری مناسبتر بوده اما با توجه به میزان سفارش متغیر  می باشد.

خواص کتیرا برای بدن و … :

کتیرا، علاوه بر اینکه در صنایع مختلف به کار می رود ، می تواند برای بدن نیز بسیار مفید باشد. به طور کلی، کتیرا یکی از پرکاربرد ترین مواد در طب سنتی است و در تولید لوازم بهداشتی نیز استفاده می شود . در ادامه ی این مطلب، به معرفی و بررسی برخی از خواص کتیرا خواهیم پرداخت.

یکی از خواص کتیرا، تقویت سیستم ایمنی بدن انسان است. کتیرا، می تواند در درمان سرماخوردگی نقش مؤثری داشته باشد. افرادی که مبتلا به سرفه ی مکرر هستند، می توانند با مصرف کتیرا، سیستم ایمنی خود را تقویت کرده و در نتیجه، سرفه های مکرر را درمان کنند .

یکی از مهم ترین کاربرد های کتیرا در طب سنتی، استفاده ی آن برای درمان عفونت می باشد . عفونت، موقعی ایجاد می شود که باکتری ها در یک نقطه از بدن تجمع پیدا کنند. در این حالت، بافت تغییر شکل می دهد و ترشحات غیر معمولی از آن مشاهده می شود. کتیرا، با تقویت سیستم ایمنی بدن، می تواند سرعت بهبود عفونت را افزایش دهد.

مواد موجود در کتیرا، باعث افزایش میزان سوخت و ساز بدن نیز می شوند. در نتیجه، سوخت و ساز بدن افزایش پیدا خواهد کرد و با افزایش مصرف انرژی، وزن بدن در طول زمان، کاهش پیدا می کند.

فیبر، یکی از موادی است که در کتیرا به فراوانی وجود دارد. در نتیجه، مصرف کتیرا می تواند باعث بهبود عملکرد باکتری های مفید روده شود و فرایند گوارش، بهتر انجام خواهد گرفت.

قیمت عمده کتیرا خرمنی در سال 1401 :

قیمت  عمده کتیرا خرمنی در سال ۱۴01 این صمغ گیاهی از جمله اراک ، همدان ،کرمانشاه و مشهد  به صورت خرمنی از طریق بازرگانی سان رایز در کنار خرید و فروش عمده سایر گیاهان دارویی برای مشتریان امکان پذیر  می باشد .

کتیرا از چه چیزهایی تشکیل شده است ؟

اصلی‌ترین ماده موجود در کتیرا تراگانتین  می باشد که کلوئید محلول در آب است و از لحاظ شیمیایی با ماده دیگری به نام باسورین در ارتباط است که محلولیت کمتری دارد ولی برای اینکه به شکل ژل در بیاید، در آب حل  می گردد .

مجموعه بازگانی سان رایز طی فعالیتهای چند ساله خود بعنوان یکی از فعالین پرکار و موثر در حوزه های گوناگون گیاهان داروئی از جمله فروشنده عمده کتیرا در بازار های داخلی و خارجی , فروشنده کتیرا در اینترنت و فضای مجازی ، خریدار عمده کتیرا ، فروشنده و خریدار کتیرا بصورت آنلاین ، خرید و فروش کلی و جزئی کتیرا با اعلام آخرین قیمت عمده کتیرا خرمنی در سال 1401 در بازار تهران و در اینترنت شناخته شده است.

قیمت عمده کتیرا خرمنی در سال 1401

شما میتوانید در سال 1401 نیز همچون سالیان گذشته برای خرید و فروش انواع کتیرا مفتولی، خرمنی وگل زرد با مشاورین ما به عنوان تامین کننده کتیرا خوارکی و داروئی بصورت عمده در تماس باشید .

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.