قیمت و خواص سنجد؛ ویژگی هایی که باید درباره این “سین” بزرگ و فوق العاده بدانید

خواص سنجد؛ ویژگی هایی که باید درباره این “سین” بزرگ و فوق العاده بدانید

از بزرگ ترین سمبل های ایرانیان سفره ی هفت سین است که با با آغاز فصل بهار، در کشورمان برپا می شود.اما به چه علت سبن هایی مانند سمنو، سماق، سرکه، سنجد و … در این سفره وجود دارد. در این مطلب با توجه به اهمیت بالای خواص سنجد، سعی خواهیم کرد به این سین اسطوره ای بپردازیم.

خواص سنجد و بودن آن در هفت سین، برای بسیاری از ما پنهان است. در حقیقت وجود این میوه بر سر سفره هفت سین، نوعی الهام از طبیعت است که به علت سنجیده و منطقی رفتار نمودن، در سال پیش رو ، به آن روی می آوریم.

اما این تنها نشانه ی خاص وجود سنجد بر سر سفره نیست و با علم بسیار پیشرفته ی پزشکی ایران؛ در دوران بسیار قدیم تا به امروز، حکایت از دور کردن امراض و بیماری ها از خانواده ، به وسیله ی خواص سنجد دارد.

فروشگاه اینترنتی سانرایز، از با تجربه ترین و با کیفیت ترین مراکز خرید و فروش کلی و جزئی سنجد در اینترنت، در این مطلب کوتاه سعی دارد تا شما را با برخی از خواص سنجد آشنا نماید.

خواص سنجد چیست؟

سرشار بودن سنجد از ویتامین های حیاتی بدن ، و به خصوص ویتامین سی، بادشکن و تقویت کننده ی قلب، اثربخش بودن خواص سنجد برای افرادی که به نرمی استخوانها و یا پوکی استخوانها دچارند، ضد یرقان بودن و موثر بودن آن برای افرادی که در طول روز دچار بیماری تکرار بی موقع ادرار هستند، تنها بخشی از انواع بی شمار خواص سنجد است.

در مطلب بعد سعی خواهیم کرد به علت اهمیت خواص سنجد، این مطلب را مفصل تر دنبال نماییم.

شما برای تهیه ی هر میزان و مقدار سنجد با مناسب ترین قیمت کلی سنجد در بازار تهران و به طور کلی قیمت کلی سنجد در بازار ایران، می توانید مقوی ترین و با کیفیت ترین سنجد ایران را از وب سایت سانرایز به صورت اینترنتی تهیه نمایید.

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.