قیمت کتیرا خوراکی در بازار اصفهان

قیمت کتیرا خوراکی در بازار اصفهان :

بازرگانی سان رایز بنا به حضور مداوم خود توانسته است یکی از مراجع اعلام قیمت بعنوان آخرین قیمت کتیرا خوراکی در بازار اصفهان و تهران در سال1۱۴۰۰ نیز در بازارهای دیگر داخلی و حتی خارجی مطرح باشد.

کشور ایران یکی از چند کشور مشهور در زمینه تولید و خرید و فروش صمغ کتیرا است و در واقع می توان گفت به عنوان بزرگ‌ ترین تولید کننده آن شناخته می‌شود.

بدین رو برای اطلاع از قیمت کتیرا خوراکی در بازار اصفهان و حتی تهران آگاهی از قیمت خرید کتیرا بصورت کلی و جزئی اطلاع از صادرات کتیرا و قیمت کلی فروش کتیرا در بازارهای جهانیدر سال ۱۴۰۰ می توان با تاجران و بازرگانان این شهرها در ارتباط بود .

قیمت کتیرا خوراکی در بازار اصفهان

کتیرا چیست و ظاهرش چگونه است ؟

همانطور که می دانید گیاه کتیرا به شکل بوته، دارای تیغ و قدی کوتاه می باشد.بیشترین مقدار آن در مناطق پر شیب و کوهستانی مانند آسیای مرکزی پیدا می شود.

برگ های ساده و گل هایی به رنگ قرمز و بنفش دارد. این گیاه دوست دار نور شدید می باشد و از گونه گیاهان مقاوم دربرابر شرایط محیطی هست. ایران بزرگترین صادر کننده کتیرا است و یکی از مکان های مناسب برای رویش گون است که حدود 900 گونه گون در آن رشد می کند

صمغ کتیرا پس از ایجاد شکافی که به تنه یا ساقه گون وارد می شود، خود به خود بیرون می‌آید و خودش بعد از مدت کوتاهی بر اثر تابش نور خورشید خشک می‌شود. خراشی که روی سطح ساقه و ریشه ایجاد می شود، باید عمق ۵ سانتی‌ متری داشته باشد.

این صمغ های خشک شده با کیفیت های مختلف همان کتیرا است که پس از جمع آوری به بازارهای فروش ارائه گردد.

 کاربردهای صمغ کتیرا :

از کتیرا در صنایع گوناگون استفاده می شود . ولی بیشترین کاربرد آن در موارد زیر می باشد .

  • از کتیرا برای درمان سرفه بسیار استفاده می شود.
  • از ژل کتیرا برای رشد و تقویت مو ها و درمان شکنندگی آن از استفاده می شود.
  • کرم های تولید شده از کتیرا برای نرم کردن پوست و ترک های موجود در لب پس از استفاده بر روی پوست مورد استفاده قرار داد .

کتیرا در زمان استفاده به سه دسته تقسیم بندی می شود :

  • کتیرای خوراکی
  • کتیرای درمانی
  • کتیرای صنعتی

جهت اطلاع از قیمت کتیرا خوراکی در بازار اصفهان و تهران و سایر بازارهای خریدار کتیرا می توانید ضمن تماس با مشاورین ما نیز،  از طریق فضای مجازی معرفی شده در وب سایت ما  با مشاورین آگاه و خبره ما در تماس باشید .

بعضی از کتیرا ها خوراکی است و در داروها و غذاها نیز به عنوان امولسیون کننده، تغلیظ کننده، تثبیت کننده ( استابلایزر ) و افزودنی استفاده می شود.

کتیرا در داروهایی مثل ژل، شربت، پماد و کرم به عنوان روان کننده و غلیظ کننده استفاده می شود. کتیرا از نظر طب قدیم ایران سرد و خشک می باشد.

به غیر از موارد مصارف خوراکی، کتیرا برای مصارف تجاری دیگری همچون صنعت کاغذسازی، مواد آرایشی و بهداشتی و نساجی نیز استفاده می شود :

  • تمیز کردن و پولیش محصولات ساخته شده از چرم
  • مواد موجود در خمیر چاپ برای پارچه ابریشم و کرپ
  • محکم و سفت کردن پارچه کتان
  • غلیظ کردن کرم و پمادها

و….

اصلی ترین ماده کتیرا چه نام دارد ؟

اصلی‌ترین ماده موجود در کتیرا تراگانتین است که کلوئید محلول در آب است و از نظر شیمیایی با ماده دیگری به نام باسورین در ارتباط است که محلولیت کمتری دارد ولی برای اینکه به شکل ژل در بیاید، در آب حل می‌شود.

اعلام قیمت کتیرا خوراکی در بازار اصفهان در فضای مجازی رایج شده است و فروش این قسمت از محصولات بویژه فروش گیاهان داروئی در تهران و فضای مجازی از بازار پر رونقی برخوردار است . خوشبختانه این کسب و کار توانسته است بلحاظ رشد اقتصادی و رونق اقتصادی جایگاه ویژه خود را بدست اورد و بالطبع ماحصل رونق این کسب و کار ، توسعه تولیدات کشاورزی داخلی نیز بوده است .

یکی از مهم ترین خواص کتیرا استفاده از آن به عنوان یک شوینده طبیعی و گیاهی برای موهاست. کتیرا به حالت دادن و نرم کردن موی سر و درمان شوره کمک می کند.

برای رفع خلط سینه و سرفه و خشکی سینه گرفتگی صدا و نیز تقویت روده و معده و تسکین درد کلیه و مثانه و برای رفع اسهال مفید است زیرا غلیظ کننده ترشحات رقیق گوارشی است. مالیدن آن به پوست موجب رفع خارش شده، در برطرف کردن کک و مک و شکافتگی لب ها و نیز در نرم کردن پوست موثر است. مخلوط کتیرا با نوره (ماده موبر) و گوگرد برای رفع جرب و خارش موثر است .

قیمت کتیرا خوراکی در بازار اصفهان

قیمت کتیرا خوراکی در بازار اصفهان :

بازرگانی سان رایز، با تجربه طولانی سالهاست که درزمینه خرید و فروش کتیرا پنبه ای و سایر کتیراهای دیگر در اینترنت فعال می باشد، که با سورت و درجه بندی و عرضه این گیاه در داخل و خارج از کشور، نرخ انواع کتیرا را بویژه نرخ کتیرا پنبه ای در بازار را با پایین ترین نرخ اما با مطلوب ترین کیفیت قابل ارائه ، در اختیار خریداران کتیرا و مشتریان قرار می دهد .

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.