مرکز خرید و فروش مویز ازبک در بازار تهران

مرکز خرید و فروش مویز ازبک در بازار تهران

بازرگانی سان رایز مرکز خرید و فروش مویز ازبک در بازار تهران  با اعلام روزانه قیمت فروش هر کیلو مویز ازبک در بازار تهران و سایر اقلام گیاهان داروئی و خشکباری می باشد و در عرصه توزیع و پخش اقلام فوق الاشاره دارای فعالیت و تجربه های ارزنده ای می باشد.

از جمله اقلام خشکباری که در بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به لحاظ اقتصادی دارای رونق خاصی می باشد کشمش مویز می باشد اما با توجه به اینکه این محصول بخصوص از نوع بی هسته آن  وارداتی است و تولید داخل نمی باشد فراهم ساختن یک بازار با ثبات در شرایط کنونی کار بسیار دشواری است .

 ما در بازرگانی سان رایز مرکز خرید و فروش مویز ازبک در بازار تهران  با رصد نیاز بازار و برآورد نیاز مشتریان و مبادرت به تامین در اعلام قیمت فروش هر کیلو مویز ازبک در بازار تهران اهتمام می ورزیم و هدف نهایی ارائه محصول مویز با کیفیت با قیمت مناسب می باشد .

خواص اعجاب انگیز کشمش مویز :

1-    با خوردن مویز، غلظت خون کاهش می یابد در نتیجه  رگ های خونی منبسط می شوند و خون می تواند با سرعت بیشتری در بدن جریان یابد و در نتیجه مانع انباشته شدن پلاکت های خون روی هم می شود و از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری می کند.

طبق تحقیقات علمی انجام شده با خشک کردن کشمش و تبدیل آن به مویز نه تنها خواص آن کاهش نمی یابد بلکه کالری موجود در آن تا پنج برابر بیشتر می شود .

2-    مویز می‌تواند به تقویت معده کمک کند و برای افرادی که ناراحتی‌های گوارشی دارند مفید است .

3-    مصرف مویز همچنین از میگرن پیشگیری می‌کند و موجب کاهش شدت درد آن می‌شود.

4-    بهترین و پرخاصیت‌ترین نوع آن مویز پر گوشت، کم دانه یا بی‌دانه است بنابراین مصرف مویزهای گوشتی در طولانی مدت از ابتلا به آلزایمر، سرطان و دیابت جلوگیری می‌کند.

 

توصیه به مصرف روزانه مویز :

 

۱ مصرف کشمش و مویز به مادران شیرده، سالخوردگان، کودکان در حال رشد و بچه های مدرسه ای به عنوان یک میان وعده توصیه می شود.

۲ فرآورده های انگور به ویژه مویز و کشمش، از کالری بسیار بالایی برخوردارند که مصرف مقدار زیاد آن می تواند موجب افزایش وزن در افراد شود. در نتیجه مصرف آن برای افراد چاق توصیه نمی شود.

۳از خرید مویز و کشمش به صورت فله ای و روباز اجتناب کنید و حتما محصولاتی را که دارای بسته بندی بهداشتی هستند را بخرید.

 

خواص بی نظیر دیگر مویز را در مقالات درج شده در همین وب سایت یا وب سایت اصلی ما به آدرس :

www.iranherbsupplier.com

یا

www.iranorganick.ir

مطالعه نمائید .

 بازرگانی سان رایز مرکز خرید و فروش مویز ازبک در بازار تهران و مرکز فروش اینترنتی مویز ، فروش اینترنتی گیاهان داروئی همچنین  فروش اینترنتی انواع خشکبار با سابقه  طولانی مدت با اعلام قیمت فروش هر کیلو مویز ازبک در بازار تهران را برای شما با کیفیت بالا ، سورت و بسته بندی خوب تامین و تضمین می کند .

بازرگانی سان رایز مرکز خرید و فروش مویز ازبک در بازار تهران ضمن تضمین کیفیت خوب اقلام گیاهان داروئی مورد مصرف عطاری ها و اقلام خشکباری در سراسر کشور در جهت تامین و قیمت فروش هر کیلو مویز ازبک در بازار نیز می توانید از مشاوره ما بهره مند شوید.

 

جهت اطلاع از نحوه و راههای قیمت فروش هر کیلو مویز ازبک در بازار تهران می توانید با مشاورین ما در تماس باشید .

 

 

 

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد مهدی صدیقی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09122548047

phone icon شماره تماس: 09159129155

 

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.